ვეძებთ გაყიდვების მენეჯერს გორში
ვაკანსიის დასახელება: გაყიდვების მენეჯერი
ადგილმდებარეობა: ქ. გორი
ორგანიზაცია: წარმატებული ქართული ბიზნესის ასოციაცია (SGBA
ჩვენს შესახებ:
წარმატებული ქართული ბიზნესის ასოციაცია აერთიანებს ქართულ კომპანიებს, სტარტაპებსა და დარგობრივ ბიზნეს ასოციაციებს ერთიან სივრცეში. ასოციაცია ქმნის ინოვაციურ პროექტებს ბიზნესის მხარდასაჭერად და მიზნად ისახავს წევრი კომპანიებისთვის რეალური ღირებულების შექმნას.
ასოციაციის ფეისბუქ გვერდი: https://www.facebook.com/geobusinessnewssgba
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი (ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00 )
ანაზღაურება: 800 ლარი + ბონუსი გაყიდვების გეგმის შესრულების მიხედვით (განიხილება კანდიდატის გამოცდილებიდან გამომდინარე)
________________________________________
ძირითადი მოვალეობები:
· ახალი წევრების/კლიენტების მოზიდვა: ასოციაციის წევრობის/პროდუქტების/სერვისების აქტიური შეთავაზება და გაყიდვა გორსა და შიდა ქართლის რეგიონში.
· არსებულ წევრებთან/კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა: გრძელვადიანი და ლოიალური ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება.
· მოლაპარაკებების წარმოება: პოტენციურ და არსებულ პარტნიორებთან/წევრებთან შეხვედრების გამართვა და მოლაპარაკებების წარმართვა.
· ბაზრის კვლევა: რეგიონში ბიზნეს გარემოს, პოტენციური წევრებისა და კონკურენტების შესახებ ინფორმაციის მოძიება და ანალიზი.
· გაყიდვების გეგმის შესრულება: ყოველთვიური/კვარტალური გაყიდვების გეგმების დადგენა და ეფექტური შესრულება.
· რეპორტინგი: გაყიდვების შედეგებისა და აქტივობების შესახებ რეგულარული ანგარიშების წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან.
________________________________________
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
1. განათლება: უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების, მარკეტინგის, ეკონომიკის ან მასთან დაკავშირებული მიმართულებით).
2. გამოცდილება: მინიმუმ 1-2 წლიანი წარმატებული სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში (სასურველია რეგიონულ დონეზე ან/და B2B გაყიდვებში).
3. რეგიონის ცოდნა: გორის და შიდა ქართლის რეგიონის ბიზნეს კონტექსტის, ბაზრის და სპეციფიკის ცოდნა.
4. კომპიუტერული უნარები: საოფისე პროგრამების (MS Word, Excel, PowerPoint) და CRM სისტემის ცოდნა (სასურველია).
5. ენების ცოდნა: სასურველია რუსული და/ან ინგლისური ენის ცოდნა (საკომუნიკაციო დონეზე).
6. მანქანა (საჭიროებისამებრ): საკუთარი ავტომობილის ფლობა და მართვის მოწმობა (თუ სამუშაო მოითხოვს ხშირ გადაადგილებას რეგიონში).
________________________________________
პიროვნული უნარები/კომპეტენციები:
· მაღალი კომუნიკაბელურობა: გამართული ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი.
· ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი: ადამიანების დარწმუნების და სასურველი შედეგის მიღწევის უნარი.
· პასუხისმგებლობის გრძნობა და ორგანიზებულობა: დამოუკიდებლად და დროის ეფექტური მართვით მუშაობის უნარი.
· მიზანზე ორიენტირებულობა: დასახული მიზნების მიღწევის მოტივაცია და უნარი.
· პრეზენტაბელურობა და ენერგიულობა.
________________________________________
როგორ მოგვმართოთ:
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV/რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: bmm.vacancy@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში (Subject Line) მიუთითოთ: „გაყიდვების მენეჯერი - გორი“
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 5 ნოემბერი
მნიშვნელოვანია: დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.